دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات خبر داد:

کاهش 80هزار تومانی قیمت بلیت کیش/ ورود 4 هواپیمای ایرباس نو تا پایان امسال  

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از کاهش قیمت بلیت‌های پرواز این شرکت به جزیره کیش خبر داد.
کد خبر : 227585

محمدتقی جدیدی، در بازدید از غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات درخصوص ارائه خدمات به مسافران جزیره کیش توضیح داد: حداقل نیمی از پروازهای منتهی به جزیره کیش از 18 استان کشور توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام می‌شود که با توجه به درخواست سازمان منطقه آزاد کیش، قیمت پروازهای شرکت به نحو مناسبی کاهش یافته است.


وی ادامه داد: قیمت بلیت پرواز از مبدا تهران در حال‌حاضر 450 هزار تومان تعیین شده که البته برای اهالی کیش (افرادی که دارای کارت کیش‌وندی باشند) به قیمت 418هزار تومان عرضه خواهد شد.


ورود هواپیماهای نو به ناوگان کیش


مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر همچنین از تلاش این شرکت برای خریداری هواپیماهای ایرباس نو خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال 4 فروند هواپیمای ایرباس نو وارد ناوگان حمل‌ونقلی این شرکت شوند.


جدیدی با اشاره به ورود 2 ایرباس 321 در سال گذشته اعلام کرد: این 2 فروند هواپیما به صورت اجاره به شرط تملیک وارد شده بود که از اقساط آنها کمتر از یکسال دیگر باقی‌مانده و در پایان مدت قرارداد به تملیک شرکت درمی‌آید.


مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر به تفاهم این شرکت برای خرید 10 فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس اشاره کرد و گفت: البته ما هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نداریم و بنابراین ترجیح می‌دهیم هواپیماهای آتی را از شرکت‌ ایرباس خریداری کنیم و اینکه تفاهمنامه مذکور به نتیجه برسد، بسیار بعید است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته